2011. május 18., szerda

Britney újra a "Harper's Bazaar" címlapján!

A PopKirálynő a világ egyik leghíresebb divatmagazinja, a legfrissebb "Harper's Bazaar" címlapján tündököl. A vele készült exkluzív interjút alább olvashatjátok!


LAURA BROWN: Melyik volt a kedvenc ruha-összeállításod?
BRITNEY SPEARS: Amikor elmentem a 2002-es Grammy-re és nagyon-nagyon göndör volt a hajam. Vörös ruhát viseltem. Nem volt se rövid, se vakmerő, hosszú vörös ruha volt.

LB: Melyik volt a legnagyobb divat bakid?
BS: 10 évvel ezelőtt a Billboard Awards-on narancssárga kalapot, melltartót, egy narancssárga-lila nadrágot viseltem. Oh, és egy narancssárga kabátom is volt.

LB: Halloween volt?
BS [nevet]: Nem, nem volt Halloween. Azt hittem akkor, hogy dögösen nézek ki. De határozottan nem így volt. Csodálatos ötletnek tűnt ezt a lila-narancssárga ruhát felvenni, gimnáziumi színek voltak. Pompomlány voltam a suliban és nem tudtam ezt. Az emberek sokat beszéltek róla, nem épp hízelgő módon.


LB: A hajad hosszú és fényes. Nem szoktad befonni?
BS: Igen, szeretem a lófarkat. Egy wash&go lány vagyok. De igen, szeretem befonni.

LB: Élvezed, hogy újra táncolhatsz?
BS: Szeretek táncolni, nagyon izgalmas. Igazán jól haladnak a turnépróbák. Azt hiszem ez lesz a legjobb show-m.

LB: Óriás kígyót is fogsz előhúzni?
BS: Haha, majd meglátjuk. Remélem, nem leszek a vadonban a színpadon.

LB: Milyen dalokra szoktál táncolni?
BS: Szeretem Rihanna “S&M” és “Only Girl” dalát, emiatt ugrottam be az “S&M” remixbe is. Rihanna nagyon dögös, imádom őt.

LB: Mindenki Bieber lázban ég. Találkoztál már Justin-al? Szeretnél egyszer vele dolgozni?
BS: Imádnivaló srác. Láttam a filmjét, nem is tudtam, hogy ilyen magas. Hatalmas, ő a Mr. Man. A film több része nagyon hasonlít ahhoz, amiket én is csináltam kezdőként. 1 éves promóciós turné, rádióinterjúk és a többi. Jó volt látni a hasonlóságokat.

LB: “It’s Britney, bitch” már klasszikus, de szerinted ez kevésbé rosszindulatú, mint a türelmetlen. Mitől válsz türelmetlenné?
BS: Amikor túl sokáig tartanak a dolgok, nagyon makacs leszek. Amikor tudom, hogy milyen módon zajlanak a dolgok [nevet].

LB: Mi az amitől megállás nélkül tudsz nevetni?
BS: Általában ha az emberek elesnek vagy nekimennek valaminek. Nem akarok, de nem tudok mit tenni. Ha nagyon megsérülnek, akkor persze rosszul érzem magam, de ha nem és felállnak, akkor nevetnem kell.

  
LB: Már 8 éve, hogy megcsókoltad Madonnát az MTV Awards-on. Mit tanultál tőle?
BS: Nemrég láttam őt egy partin. Azt hiszem arra tanított meg, hogyan maradjak hű önmagamhoz. Ezt egyszerű mondani, de megtanított rá hogyan is tegyem ezt, nem csak mondta. Sok ember van körülötted, akiknek meg van a véleményük, de csak a hozzád közelállókra kell hallgatni.

LB: Azt mondtad Jennifer Lopez inspirál szakmailag. Szeretnél valaha zsűritag lenni az American Idol-ban?
BS: Szeretnék! Remek lenne. Nem lennék egy kemény zsűritag, szerintem.

LB: Mit gondolsz Lady Gaga-ról?
BS: Egyedi és rendkívül tehetséges. Szeretem mindenben.

LB: A weboldaladon működik egy “BS Alert” rovat, amelyben a pletykákat cáfolod. Estél már kísértésbe és találtál már ki valamit, hogy megnézd mi történik?
BS: Soha! Elég sztori van rólam a segítségem nélkül is.

LB: Hogyan hatott az anyaságod a karrieredre?
BS: Azt hiszem a dolgok egy kicsit megváltoztak és sokat aggódom. Sokkal őszintébb vagyok és sokkal hangosabb, mint régen. Amikor fiatalabb voltam, akkor nem voltam ennyire hangos, de most hogy anya vagyok, a dolgok megváltoztak.

LB: Szeretnél újra férjhez menni? Több gyereket?
BS: Mindkettőn gondolkodom, ha jó lesz az időzítés …


LB: Szeretnéd színpadon látni a fiaidat?
BS: Ha lesz a művészetekhez affinitásuk ill. szenvedélyük és ezt akarják csinálni, hát legyen. Mindketten egy kis színészek, nagyon karizmatikusak, nem lepődnék meg ezen.

LB: Melyik a kedvenc klipped?
BS: “Overprotected” Azt hiszem már sokszor elmondtam. Nagyon jól rendezett, igazán színes és a tánc csodálatos.

LB: Ki inspirál a legjobban zeneileg?
BS: Whitney Houston. Imádom őt gyerekkorom óta.

LB: Ha találkoznál magaddal egy partin, mit gondolnál?
BS: Ha találkoznék magammal, gyorsan köszönnék és azt gondolnám: nagyon aranyos lány.

LB: Milyen egy tökéletes napod, reggeltől estig?
BS: Kávéval kelni — két csészével. Egy jó edzés, majd úszás, a fiaimmal egy jó nap a medencénél — elmennni moziba és a szerelmemmel lenni. Micsoda Femme Fatale pillanat [nevet].

LB: Mi a kedvenc édességed?
BS: Vosges-i Bapchi karamellés tofifije. Voltak mindig a hotelszobákban és állandóan elhoztam őket.

LB: Mit nem tudnak rólad az emberek?
BS: Teljesen normális vagyok. Annyit mondok, ugyanazt szeretem egy napban, mint más. Olyan vagyok, mint bárki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése